Aids en hiv blijft, de vele sensibiliseringscampagnes ten spijt, voor velen onder ons een ver-van-mijn-bed-show. Een virus dat niet snel in onze eigen kenniskring zal opduiken. Daarom zijn campagnes als Pos or Not zo belangrijk.
Pos or Not is een minisite in Hot or Not-stijl, waarin je moet raden of iemand hiv heeft of niet. De afgebeelde personen zijn jongeren uit alle lagen van de bevolking, wat de impact alleen maar groter maakt. De campagne wordt gelanceerd door en gepromoot op MTVu, de online universiteitszender van MTV Networks in de Verenigde Staten, maar is ontwikkeld met het oog op een viraal effect.
Pos or Not, Aids, hiv, prevention, viral, MTVu
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…