Lachen met je eigen sector kan gevaarlijk zijn. Maar als je het goed doet, wordt het meteen ook uitstekend. Cedra, een farmaceutisch onderzoeksbureau op zoek naar proefkonijnen, doet het goed met Get Your Drug On, een grappige minisite waarop je je eigen medicijn kan ontwikkelen.
De look & feel zit al meteen goed. Metromuziek doorbroken door nasale omroepboodschappen over verkeerd geparkeerde wagens, een invulformuliertje omring door nerveus trommelende vingers… Voeg daar nog vragen aan toe met de nodige scheut humor die net lang genoeg duren en een finale die farmaceutische reclame helemaal door de mangel haalt, en je hebt een voltreffer.
Made by Door number 3.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…