Categories: Advergame

Pixels vrezen voor HD-toekomst

Verkopers en marketeers allerhande slaan je tegenwoordig met HD om de oren, maar vele mensen weten niet echt wat dit inhoudt. In plaats van hen te laten duizelen met allerlei technische termen waar ze toch niet wijzer uit worden, geeft de Australische kabelmaatschappij FOXTEL het goede voorbeeld met een entertainende website vol gave pixeltjes die vrezen voor hun toekomst, nu ze het scherm gaan moeten delen met vier maal zoveel collega’s.

Via de korte, grappige webisodes kom je de simpele basisprincipes van HD te weten. De meeste consumenten hoeven echt niet meer te weten dan dit, maar techies die alsnog hun dagelijkse dosis cijfertjes willen, kunnen er natuurlijk ook terecht. Great work by Lowe Rivet.

Via

, , ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago