Verkopers en marketeers allerhande slaan je tegenwoordig met HD om de oren, maar vele mensen weten niet echt wat dit inhoudt. In plaats van hen te laten duizelen met allerlei technische termen waar ze toch niet wijzer uit worden, geeft de Australische kabelmaatschappij FOXTEL het goede voorbeeld met een entertainende website vol gave pixeltjes die vrezen voor hun toekomst, nu ze het scherm gaan moeten delen met vier maal zoveel collega’s.
Via de korte, grappige webisodes kom je de simpele basisprincipes van HD te weten. De meeste consumenten hoeven echt niet meer te weten dan dit, maar techies die alsnog hun dagelijkse dosis cijfertjes willen, kunnen er natuurlijk ook terecht. Great work by Lowe Rivet.
HD, Foxtel, Lowe Rivet, Pixels
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…