Categories: UGC

Over User Generated Content

User Generated Content wordt alsmaar beter. Denk maar aan de Super Bowl ad van Doritos vorig jaar. Ook ik trapte er onlangs met open ogen in. Van de onderstaande creatie ben ik vrij zeker dat het dan weer wel UGC is, al durf ik er mijn hand niet meer voor in het vuur steken.

Update: Weer mis 🙂 Dit is geen UGC, wel werk van BBH Londen.

Wie zich hier ook aan wil wagen, moet zeker Zooppa even checken, een platform voor User Generated Content. Drop er een briefing (als merk) of pik er een op (als creatieveling) en laat het brainstormen beginnen…

, , , ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago