User Generated Content wordt alsmaar beter. Denk maar aan de Super Bowl ad van Doritos vorig jaar. Ook ik trapte er onlangs met open ogen in. Van de onderstaande creatie ben ik vrij zeker dat het dan weer wel UGC is, al durf ik er mijn hand niet meer voor in het vuur steken.
Update: Weer mis 🙂 Dit is geen UGC, wel werk van BBH Londen.
Wie zich hier ook aan wil wagen, moet zeker Zooppa even checken, een platform voor User Generated Content. Drop er een briefing (als merk) of pik er een op (als creatieveling) en laat het brainstormen beginnen…
User Generated Content, UGC, Zooppa, Axe, Doritos
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
De halve wereld heeft vorig jaar gezien en gehoord (“Oh…
Ik ben er nog niet uit of het een slimme…
Benauwend druk is het hier weer, zowel op als naast…