Campagnes met BV’s zijn in Belgenland een garantie voor verschrikkelijk ergerlijke reclame. Dat dat niet noodzakelijk zo hoeft te zijn, bewijst deze campagne voor de Nieuw-Zeelandse provider Orcon, die met de Direct Grand Prix aan de haal is gegaan in Cannes. De relatief onbekende provider selecteerde acht gelukkige kiwimuzikanten uit een auditie van 200, en verbond hen via zijn breedband met een shirtloze, vloekende Iggy Pop in Miami. Samen namen ze vervolgens een nieuwe, virtuele versie op van Iggy’s tijdloze The Passenger. Naar verluid zou het de eerste Grand Prix van Cannes zijn die zo vaak het woord Fuck bevat.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…