Categories: Uncategorized

Onderschatten we het kassaticket?

In het kader van zijn maandelijkse ‘Rethink’-katern vroeg Icon Magazine het Londense designbureau Berg om het aloude kassaticket opnieuw onder de loep te nemen en er iets nuttigers en meer interpellerend van te maken. Dit is het prachtige resultaat.

Knipoogjes met nutteloze feiten bieden het kassaticket alvast een hoger entertainmentgehalte voor de consument, maar de calorieënteller (iets wat ik hier ook al had gezien) en vooral ook de tip voor een evenement in de buurt schenken het een reële meerwaarde. En er valt vast nog heel wat meer uit te halen. Iets om over na te denken.

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago