In het kader van zijn maandelijkse ‘Rethink’-katern vroeg Icon Magazine het Londense designbureau Berg om het aloude kassaticket opnieuw onder de loep te nemen en er iets nuttigers en meer interpellerend van te maken. Dit is het prachtige resultaat.
Knipoogjes met nutteloze feiten bieden het kassaticket alvast een hoger entertainmentgehalte voor de consument, maar de calorieënteller (iets wat ik hier ook al had gezien) en vooral ook de tip voor een evenement in de buurt schenken het een reële meerwaarde. En er valt vast nog heel wat meer uit te halen. Iets om over na te denken.
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Baseline: “Free-thinkers wanted. vw.co.za/careers”. Bekijk de andere versies hier:
Orange Cinéma Séries in Frankrijk verwent liefhebbers van tv-series met…
De een zijn dood is de ander zijn brood, of…