Ik ben er nog niet uit of het een slimme zet is van de veertigjarige Norwegian Oil Industry Association om alle Noren te vragen hoe olie hun leven heeft beïnvloed maar zeker is wel dat de aankleding bijzonder mooi is.
Op Norwegian Oil 40 Years drijven namelijk 5 miljoen luchtbellen rond, eentje voor elke inwoner van Noorwegen. Wie zijn luchtbel claimt kan er vertellen wat zijn relatie is met olie. De geclaimde luchtbel kleurt vervolgens… bloedrood, nog zo’n vreemde keuze.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…