Naar aanleiding van de lancering van Koud Bloed, een nieuw literair-journalistiek tijdschrift rond true crime, heeft uitgeverij Nieuw Amsterdam De KoudBloedKiller gelanceerd, een virale advergame in een knap Sin City-kleedje.
Centraal in het spel staat Kees K. alias de Koudbloedkiller. Via een send to a friend is hij op je afgestuurd om je te vermoorden. Jij krijgt vier tips en twee minuten de tijd om je noodlot af te wenden. Haal je het, dan maak je kans op enkele exemplaren van het nieuwe tijdschrift en kan je iemand anders op de hitlist van de seriemoordenaar plaatsen.
Made by NotJustAnotherTeam en Define Design.
KoudBloedKiller, Koud Bloed, Nieuw Amsterdam, Advergame, Viral
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…