Nieuw Amsterdam stuurt de KoudBloedKiller op je af

Naar aanleiding van de lancering van Koud Bloed, een nieuw literair-journalistiek tijdschrift rond true crime, heeft uitgeverij Nieuw Amsterdam De KoudBloedKiller gelanceerd, een virale advergame in een knap Sin City-kleedje.

Centraal in het spel staat Kees K. alias de Koudbloedkiller. Via een send to a friend is hij op je afgestuurd om je te vermoorden. Jij krijgt vier tips en twee minuten de tijd om je noodlot af te wenden. Haal je het, dan maak je kans op enkele exemplaren van het nieuwe tijdschrift en kan je iemand anders op de hitlist van de seriemoordenaar plaatsen.

Made by NotJustAnotherTeam en Define Design.

Via

, , , ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

11 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

11 years ago