Naar aanleiding van de lancering van Koud Bloed, een nieuw literair-journalistiek tijdschrift rond true crime, heeft uitgeverij Nieuw Amsterdam De KoudBloedKiller gelanceerd, een virale advergame in een knap Sin City-kleedje.
Centraal in het spel staat Kees K. alias de Koudbloedkiller. Via een send to a friend is hij op je afgestuurd om je te vermoorden. Jij krijgt vier tips en twee minuten de tijd om je noodlot af te wenden. Haal je het, dan maak je kans op enkele exemplaren van het nieuwe tijdschrift en kan je iemand anders op de hitlist van de seriemoordenaar plaatsen.
Made by NotJustAnotherTeam en Define Design.
Via
KoudBloedKiller, Koud Bloed, Nieuw Amsterdam, Advergame, Viral
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Hoe noemen ze zoiets nu weer? Oh ja, een viral!…
Het begint zowat een trademark te worden van Duval Guillaume…
Het gebeurt niet vaak dat ik hier eigen werk plaats,…