Categories: Advergame

My Rimmel London: niet nieuw, wel goed

Eerlijk waar, het is de laatste keer dat ik een website post die je toelaat een video te personaliseren via Facebook Connect. My Rimmel London voegt helemaal niets nieuws toe aan het concept, wat waarschijnlijk ook gewoon niet meer kan wegens volledig uitgemolken. Waarom de campagne hier dan toch een plekje verdient? Omdat ie doet wat ie moet doen, dat technisch perfect uitvoert en er een positieve vibe rond het geheel hangt. Het moet niet altijd innoverend zijn, soms is gewoon goed ook goed genoeg.

Made by You to You.

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago