Om de première van de zwangerschapskomedie Knocked Up op de Nieuw-Zeelandse betaalzender SkyTV te promoten, leek een eenvoudige affiche van een eicel omringd door aanvallende zaadcellen iets te makkelijk. DDB maakte het daarom wat levendiger.
Het bureau toverde een outdoor om in een aquarium, met middenin een celvormige spons propvol visvoeder. Voeg daar nog een leger dikkopjes aan toe et voila: je hebt permanent een uitvergrote, live bevruchting in je shopping mall.
Made by DDB New Zealand.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…