Categories: Mobile

La Fille d’O springt in de bres voor torenpoepers

Lingeriemerk La Fille d’O beschermt zijn klanten tegen het onuitwisbare internet met een nieuwe, pikante iPhone applicatie genaamd Obscura. De app laat zijn gebruikers toe gevoelige of herkenbare zones op een foto in een handomdraai te censureren, en vervolgens meteen via Facebook, Twitter, Instagram of Tumblr te delen. Kan iemand dit juweeltje even doorsturen naar mevrouw Uyttersprot?

Made by Famous. Hat tip to Liesbeth!

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago