Categories: Social Media

Facebook bushok zoekt fans

Eén week na de Facebook-parking van Meubelen Heylen wil ook Max Nitra, een keten van Slovaakse winkelcentra, zijn aanwezigheid op Facebook offline outen. Speciaal voor de lancering van enkele nieuwe centra toverde het elf bushokjes voor de ingang van zijn voornaamste concurrenten om in een Facebook Wall, waarop de comments van zijn fans werden gepost. Een sterk idee, maar jammer genoeg zonder het bijhorende budget. De Wall was immers in papier, waarop de comments regelmatig werden bijgeplakt. Een echt interactief scherm waarop voorbijgangers konden reageren op de comments zou ongetwijfeld een grotere impact hebben gehad.

Made by Asaprint Slovakije.

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago