Categories: New media

Is the old internet dying?

Nog maar net zag ik Coca-Cola in België zijn klassieke website ruilen voor een plekje onder de sociale zon op Facebook en Netlog, of vandaag zie ik BooneOakley een stapje verder gaan. Het reclamebureau heeft geen klassieke website, maar ook geen vaste stek op een sociaal netwerk. Het heeft alleen maar enkele YouTube-videootjes. Alleen maar? Niet echt, want de video’s zijn met YouTube Annotations omgebouwd tot een website. In klassieke vorm, jawel, maar dan beter. Veel beter.

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago