Nog maar net zag ik Coca-Cola in België zijn klassieke website ruilen voor een plekje onder de sociale zon op Facebook en Netlog, of vandaag zie ik BooneOakley een stapje verder gaan. Het reclamebureau heeft geen klassieke website, maar ook geen vaste stek op een sociaal netwerk. Het heeft alleen maar enkele YouTube-videootjes. Alleen maar? Niet echt, want de video’s zijn met YouTube Annotations omgebouwd tot een website. In klassieke vorm, jawel, maar dan beter. Veel beter.
Bekijk het filmpje bij deze blogpost hier.
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Aan alle reclamebonzen die dit lezen: hebt u nog wat…
Ik vind het principe achter QR-codes erg interessant, maar QR-codes…
Wie me al langer volgt, weet dat ik dol ben…