Stelt u zich voor: u zit lekker onderuit gezakt in de bioscoop, de film sleept u zo mee dat u zelfs vergeten bent hoe duur uw bioscoopkaartje wel niet was, het moment suprême nadert en… u ziet de naam en het prijskaartje van het meubel achter het hoofdpersonage in beeld verschijnen, klunzig geprojecteerd door een reclamegluiperd in de stoel achter u.
Neen, dit is geen slechte grap van een stel dronken vrijgezellen, maar wel degelijk een campagne van het reclamebureau DDB voor Ikea, uitgevoerd in Berlijnse bioscopen. Na de voorstellingen deelden teams in totaal 1.000 catalogi van Ikea uit. Ik vraag me af hoeveel van die dingen ze teruggeslingerd hebben gekregen.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…