Categories: Ambient

Hyunday A-League

Wie toeristenval zegt, zegt vaak ook mimespelers. Sinds jaar en dag doen ze hetzelfde trucje: als een standbeeld blijven staan tot iemand kleingeld in hun koffer/bolhoed/mandje gooit. En toch, toch blijven er mensen geld in het bakje gooien. Of om het in marketingtermen uit te drukken: toch blijft het doelpubliek steevast de interactie opzoeken met het product. Vreemd dus dat niemand ooit eerder het idee heeft gehad om het mandje te vervangen door een merk.

Lowe Sidney creëerde deze interactieve ambient/mimespeler voor de finales van het Australische football.

Via

, , ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago