Wie toeristenval zegt, zegt vaak ook mimespelers. Sinds jaar en dag doen ze hetzelfde trucje: als een standbeeld blijven staan tot iemand kleingeld in hun koffer/bolhoed/mandje gooit. En toch, toch blijven er mensen geld in het bakje gooien. Of om het in marketingtermen uit te drukken: toch blijft het doelpubliek steevast de interactie opzoeken met het product. Vreemd dus dat niemand ooit eerder het idee heeft gehad om het mandje te vervangen door een merk.
Lowe Sidney creëerde deze interactieve ambient/mimespeler voor de finales van het Australische football.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…