Wie toeristenval zegt, zegt vaak ook mimespelers. Sinds jaar en dag doen ze hetzelfde trucje: als een standbeeld blijven staan tot iemand kleingeld in hun koffer/bolhoed/mandje gooit. En toch, toch blijven er mensen geld in het bakje gooien. Of om het in marketingtermen uit te drukken: toch blijft het doelpubliek steevast de interactie opzoeken met het product. Vreemd dus dat niemand ooit eerder het idee heeft gehad om het mandje te vervangen door een merk.
Lowe Sidney creëerde deze interactieve ambient/mimespeler voor de finales van het Australische football.
Via
Hyundai A-league, mimespeler, mime, Lowe Sidney
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Y&R Zuid-Afrika toverde de spelerstunnel van een rugbymatch om in…
Lang geleden dat ik hier nog eens een goede ambient…
Je komt slechts zelden POS-communicatie op reclameblogs tegen. En da’s…