Categories: New media

Holition presenteert zijn juwelen in Augmented Reality

Mijn mailbox zit vol Augmented Reality toepassingen. Iedereen wil tegenwoordig iets doen met het nieuwe buzzwoord, tot de PUB aan toe. Het grote merendeel van de toepassingen komen tot nu toe neer op creatief onanisme. Heel af en toe kom ik echter Augmented Reality tegen waar je echt iets aan hebt, zoals deze toepassing ontwikkeld door de Britse juwelier Holition.

Jammer genoeg kan ik het demofilmpje niet embedden, maar het systeem is heel eenvoudig: u drukt een armband, ring of horloge af met een speciaal logo. U knipt hem uit, doet hem aan en houdt het voor uw webcam. Zo kunt u van thuis uit de verschillende modellen van Holition passen.

,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago