Mijn mailbox zit vol Augmented Reality toepassingen. Iedereen wil tegenwoordig iets doen met het nieuwe buzzwoord, tot de PUB aan toe. Het grote merendeel van de toepassingen komen tot nu toe neer op creatief onanisme. Heel af en toe kom ik echter Augmented Reality tegen waar je echt iets aan hebt, zoals deze toepassing ontwikkeld door de Britse juwelier Holition.
Jammer genoeg kan ik het demofilmpje niet embedden, maar het systeem is heel eenvoudig: u drukt een armband, ring of horloge af met een speciaal logo. U knipt hem uit, doet hem aan en houdt het voor uw webcam. Zo kunt u van thuis uit de verschillende modellen van Holition passen.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…