MagMyPic, de toepassing waarmee u een foto van uzelf op een virtuele magazinecover kan plaatsen, is nog steeds populair op sociale netwerken. Beter laat dan nooit, moeten ze bij Emakina gedacht hebben, want via Op de cover biedt het bureau u de mogelijkheid om uw foto op de cover van het magazine Knack te plaatsen en die cover vervolgens thuis te ontvangen (of althans toch de eerste 5000 deelnemers).
Vreemd genoeg is de campagne niet voor Knack zelf, maar voor de coöperatieve bank Het Landbouwkrediet. Wie aandelen koopt bij de bank, wordt immers mede-eigenaar en dat verdient een plaatsje op de cover van Knack.
Hat tip to Kris!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…