Categories: CommercialCreative

Hoe voelt het om blind te zijn?

Hoe voelt het om blind te zijn? Geen enkele ziende mens die het u bij benadering kan vertellen, maar waarschijnlijk zitten de Canadezen er tegenwoordig het dichtst op. Touché PHD heeft het scherm van duizenden Canadezen namelijk tijdens het hoogtepunt van een primetime hockeywedstrijd, razend populair in die contreien, 10 seconden zwart laten worden terwijl ze hoorden hoe een doelpunt werd gescoord.

Vervolgens verscheen de boodschap ‘Dit is geen technische storing. Dit is onze realiteit.’ en de handtekening van de Fondation des Aveugles du Québec. Briljante campagne! En indrukwekkend hoe ze erin geslaagd zijn de zender te overhalen hier aan mee te werken.

Via

, , ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago