Hoe voelt het om blind te zijn? Geen enkele ziende mens die het u bij benadering kan vertellen, maar waarschijnlijk zitten de Canadezen er tegenwoordig het dichtst op. Touché PHD heeft het scherm van duizenden Canadezen namelijk tijdens het hoogtepunt van een primetime hockeywedstrijd, razend populair in die contreien, 10 seconden zwart laten worden terwijl ze hoorden hoe een doelpunt werd gescoord.
Vervolgens verscheen de boodschap ‘Dit is geen technische storing. Dit is onze realiteit.’ en de handtekening van de Fondation des Aveugles du Québec. Briljante campagne! En indrukwekkend hoe ze erin geslaagd zijn de zender te overhalen hier aan mee te werken.
Via
Blind, Fondation des Aveugles du Québec, Touché PHD, Hockey
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens…
Deze Portugese campagne voor Windows 8 hebt u vast al…