U hebt hem vast al elders gezien, maar hij is zo knap dat ik hem moeilijk over het hoofd kan zien: de gloednieuwe Harley-Davidson campagne (made in Belgium, jawel). In een strakke bikersite bomvol video kan je op Create your perfect Harley-Davidson Weekend een virtueel mototripje maken, waarbij je onderweg kiest waar je wil halt houden.
Verkies je de Japanner of de Italiaan, de camping of het viersterrenhotel? Aan het einde van de twee dagen krijg je op basis van je keuzes het Harley-Davidson model voorgeschoteld dat het best onder jouw kont past. Knap gemaakt, smooth as hell en met een gratis testrit aan het einde: dit is smullen!
Made by McCann Erickson Belgium
Harley-Davidson, Create your perfect Harley-Davidson weekend, Harley-Davidson testrit
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…