Vooraleer alle iPhone-fans out there compleet uit hun dak gaan: dit is slechts een concept, maar wel een heel cool. Het werd bedacht door enkele studenten van de Miami Ad School.
Finger Fracture is een (voorlopig dus onbestaand) advergame voor het skatemerk Vans dat optimaal gebruik maakt van de touch screen mogelijkheden van de iPhone. Via vingerbewegingen en combinaties kan je verschillende tricks uitvoeren die je punten opleveren in de wereldranglijst.
Je kiest je boarder aan de hand van de verschillende Vans schoenen. Elke schoen en dus boarder heeft zijn kwaliteiten en beperkingen. Zo wordt het merk stevig in het spel verankerd, zonder daarom als intrusief te worden ervaren. Indrukwekkend.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…