Categories: Advergame

Grinden op je iPhone

Vooraleer alle iPhone-fans out there compleet uit hun dak gaan: dit is slechts een concept, maar wel een heel cool. Het werd bedacht door enkele studenten van de Miami Ad School.


Finger Fracture
is een (voorlopig dus onbestaand) advergame voor het skatemerk Vans dat optimaal gebruik maakt van de touch screen mogelijkheden van de iPhone. Via  vingerbewegingen en combinaties kan je verschillende tricks uitvoeren die je punten opleveren in de wereldranglijst.

Je kiest je boarder aan de hand van de verschillende Vans schoenen. Elke schoen en dus boarder heeft zijn kwaliteiten en beperkingen. Zo wordt het merk stevig in het spel verankerd, zonder daarom als intrusief te worden ervaren. Indrukwekkend.

Via

, , , ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago