Vooraleer alle iPhone-fans out there compleet uit hun dak gaan: dit is slechts een concept, maar wel een heel cool. Het werd bedacht door enkele studenten van de Miami Ad School.
Finger Fracture is een (voorlopig dus onbestaand) advergame voor het skatemerk Vans dat optimaal gebruik maakt van de touch screen mogelijkheden van de iPhone. Via vingerbewegingen en combinaties kan je verschillende tricks uitvoeren die je punten opleveren in de wereldranglijst.
Je kiest je boarder aan de hand van de verschillende Vans schoenen. Elke schoen en dus boarder heeft zijn kwaliteiten en beperkingen. Zo wordt het merk stevig in het spel verankerd, zonder daarom als intrusief te worden ervaren. Indrukwekkend.
Via
Vans, Finger Fracture, iPhone, Advergame, Miami Ad School
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het gebeurt niet vaak dat ik hier eigen werk plaats,…
Hoe maak je reclame voor condooms in het taboerijke Midden-Oosten?…
Iedereen weet dat computervirussen bestaan, maar niet iedereen kent het…