O vervlogen jeugdjaren, waar zijn jullie heen? Nostalgie alom nu Fido Dido, de mascotte van 7Up uit de jaren ’80, aan zijn comeback werkt. In Frankrijk doet hij dat zelfs met een heuse 360-campagne: de knaap blijkt zich verstopt te hebben op het net, op tv, op de radio, posters, winkels, zelfs op msn.
Wie hem kan vinden, wint citroenen. Die kan hij op de website omruilen voor een van de 10.500 geschenken, gaande van tongs tot een reis naar Australië. Jammer dat wij niet in aanmerking komen voor de prijzen.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…