O vervlogen jeugdjaren, waar zijn jullie heen? Nostalgie alom nu Fido Dido, de mascotte van 7Up uit de jaren ’80, aan zijn comeback werkt. In Frankrijk doet hij dat zelfs met een heuse 360-campagne: de knaap blijkt zich verstopt te hebben op het net, op tv, op de radio, posters, winkels, zelfs op msn.
Wie hem kan vinden, wint citroenen. Die kan hij op de website omruilen voor een van de 10.500 geschenken, gaande van tongs tot een reis naar Australië. Jammer dat wij niet in aanmerking komen voor de prijzen.
7Up, Fido+Dido
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het gebeurt niet vaak dat ik hier eigen werk plaats,…
Hoe maak je reclame voor condooms in het taboerijke Midden-Oosten?…
Iedereen weet dat computervirussen bestaan, maar niet iedereen kent het…