Over bestaande maar onontgonnen media gesproken: wat dacht u van de vlieg? Uitgever Eichborn heeft een vlieg als logo en zette deze dan maar in om zijn banner te verspreiden tijdens de Frankfurt boekenbeurs. 200 vederlichte banners werden met natuurlijke was aan evenveel vliegen vastgebonden, die vervolgens werden losgelaten op de boekenbeurs. De banners vielen er na verloop van tijd op natuurlijke wijze af.
Toegegeven, ik denk niet dat veel mensen gezien hebben wat er op de banner stond. Maar het is wel een leuk idee dat achteraf de wereld rond gaat. En dan is je missie ook geslaagd.
Made by Jung Von Matt/Neckar.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…