Over bestaande maar onontgonnen media gesproken: wat dacht u van de vlieg? Uitgever Eichborn heeft een vlieg als logo en zette deze dan maar in om zijn banner te verspreiden tijdens de Frankfurt boekenbeurs. 200 vederlichte banners werden met natuurlijke was aan evenveel vliegen vastgebonden, die vervolgens werden losgelaten op de boekenbeurs. De banners vielen er na verloop van tijd op natuurlijke wijze af.
Bekijk het filmpje bij deze blogpost hier.
Toegegeven, ik denk niet dat veel mensen gezien hebben wat er op de banner stond. Maar het is wel een leuk idee dat achteraf de wereld rond gaat. En dan is je missie ook geslaagd.
Made by Jung Von Matt/Neckar.
Via
Eichborn, Fliegenbanner, Frankfurt Book Fair, vliegen
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Y&R Zuid-Afrika toverde de spelerstunnel van een rugbymatch om in…
Lang geleden dat ik hier nog eens een goede ambient…
Je komt slechts zelden POS-communicatie op reclameblogs tegen. En da’s…