Na Land Rovers Being Henry en BMW’s The Driver kon Mercedes-Benz niet achterblijven en lanceerde het zijn eigen interactieve film, Drive and Seek, om de nieuwe C-Coupé in de schijnwerpers te zetten. Ook in dit stukje virtuele cinema krijg je als kijker de teugels in handen, al is het hier allemaal wat minder tongue in cheek en wat meer spierbal-ontploffing-knappegrieten. BuzzParadise, de sponsor van deze blogpost, laat ook weten dat Drive And Seek is opgehangen aan een wedstrijd waarmee je kans maakt op een weekendje Londen en een ‘AMG Driving Experience’. Enjoy!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…