Na Land Rovers Being Henry en BMW’s The Driver kon Mercedes-Benz niet achterblijven en lanceerde het zijn eigen interactieve film, Drive and Seek, om de nieuwe C-Coupé in de schijnwerpers te zetten. Ook in dit stukje virtuele cinema krijg je als kijker de teugels in handen, al is het hier allemaal wat minder tongue in cheek en wat meer spierbal-ontploffing-knappegrieten. BuzzParadise, de sponsor van deze blogpost, laat ook weten dat Drive And Seek is opgehangen aan een wedstrijd waarmee je kans maakt op een weekendje Londen en een ‘AMG Driving Experience’. Enjoy!
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het gebeurt niet vaak dat ik hier eigen werk plaats,…
Hoe maak je reclame voor condooms in het taboerijke Midden-Oosten?…
Iedereen weet dat computervirussen bestaan, maar niet iedereen kent het…