Voortaan kan je de typische Starbucks-koffie ook thuis maken. De bekende keten verkoopt zijn koffie vanaf nu namelijk ook in pakjes in de supermarkt. Om dat te vieren (en te promoten), lanceerde het Coffee at home, een site opgebouwd rond een typisch onderdeel van iedere Starbucks: het leien bord met de koffie van de dag.
Je kan er de kenmerken en oorsprong van de verschillende koffies bekijken en testen welke koffie jou op het lijf is geschreven. Van die laatste kan je zelfs een staaltje ontvangen.
Het derde deel van de website, The Barista Gallery, is nog in ontwikkeling (waarom blijft iedereen toch onafgewerkte websites lanceren?). Bedoeling is dat er echte schoolbordtekeningen van de Barista’s of Starbuckswerknemers op zullen verschijnen, waarop kan gestemd worden. De tekeningen met de meeste stemmen worden in een print-advertentie gegoten. Echt nieuw is het allemaal niet, maar je krijgt er wel een leuk Starbucks-gevoel van. En zin in koffie.
Made by Draftfcb en Your Majesty.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…