AAA Auto Insurance is in Amerika welgekend om zijn betrouwbare pechverhelping, maar niet zozeer om de kortingen die de verzekeraar verleent in restaurants, winkels en reisbureaus. AAA Town zet deze bijkomende ongekende voordelen in de verf, vertrekkende vanuit een situatie die wel met AAA wordt geassocieerd: een auto-ongeval.
Bij aankomst op de website zie je twee auto’s in vogelperspectief crashen (of elkaar toch lichtjes raken). Vervolgens kan je het ongeval Pulp Fiction-gewijs* herbekijken vanuit allerlei andere locaties: een schoenenwinkel, een snackbar, een auto met pech of een AAA-agentschap. Met ernaast telkens de voordelen van AAA. Erg leuk concept, mooi uitgewerkt en zo gemaakt dat je er automatisch heel wat tijd op doorbrengt, al had ik het allemaal graag wat spectaculairder gezien.
Made by Publicis & Hal Riney
* Check die link!
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…