Categories: New media

Cellcom promoot kalverliefde in uw adresbalk

Wie me al langer volgt, weet dat ik dol ben op nieuwe media. Daarmee doel ik niet op sociale media allerhande, maar wel op nieuwe communicatiekanalen die nog niet door anderen zijn aangeboord. Zoals bijvoorbeeld de vleesverpakking bij de slager of de plastic blisterverpakking rond magazines. Ook McCann Erickson Israël lijkt op een onontgonnen medium te zijn gestoten toen hun klant Cellcom hen vroeg ‘First Love‘ te promoten, een website waarop tieners hun liefdesverhalen kunnen delen.

In plaats van een banner tussen de banners te plaatsen, heeft het bureau zijn toevlucht genomen tot de adresbalk. Op de demosite van de campagne zie je een korte liefdesboodschap verschijnen, waarna een eenvoudige Enter je toelaat de website te bezoeken.

 

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago