Wie me al langer volgt, weet dat ik dol ben op nieuwe media. Daarmee doel ik niet op sociale media allerhande, maar wel op nieuwe communicatiekanalen die nog niet door anderen zijn aangeboord. Zoals bijvoorbeeld de vleesverpakking bij de slager of de plastic blisterverpakking rond magazines. Ook McCann Erickson Israël lijkt op een onontgonnen medium te zijn gestoten toen hun klant Cellcom hen vroeg ‘First Love‘ te promoten, een website waarop tieners hun liefdesverhalen kunnen delen.
In plaats van een banner tussen de banners te plaatsen, heeft het bureau zijn toevlucht genomen tot de adresbalk. Op de demosite van de campagne zie je een korte liefdesboodschap verschijnen, waarna een eenvoudige Enter je toelaat de website te bezoeken.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…