Je kan je consumente een mooie spiegel voorhouden waarin ze zichzelf ziet als een aantrekkelijk model met honderden vrienden en een sexy lief, of je kan haar vertellen dat ze een varkentje is dat dringend wat gewicht zou mogen verliezen wil ze aan een lief raken. Vreemd genoeg koos Casio in Japan voor die laatste optie om zijn nieuwste gsm te promoten.
De nieuwe Casio W61CA is namelijk een echte sportgsm mét caloriemeter. En bovendien bevat hij een 5 megapixel camera. Dus je kan er eerst gewicht mee verliezen en vervolgens knappe foto’s van jezelf mee maken. Of zoiets. Rare jongens, die Japanners. Maar ze maken wel leuke minisites.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…