Categories: Advergame

Casio W61CA: Run, little piggie, run!

Je kan je consumente een mooie spiegel voorhouden waarin ze zichzelf ziet als een aantrekkelijk model met honderden vrienden en een sexy lief, of je kan haar vertellen dat ze een varkentje is dat dringend wat gewicht zou mogen verliezen wil ze aan een lief raken. Vreemd genoeg koos Casio in Japan voor die laatste optie om zijn nieuwste gsm te promoten.

De nieuwe Casio W61CA is namelijk een echte sportgsm mét caloriemeter. En bovendien bevat hij een 5 megapixel camera. Dus je kan er eerst gewicht mee verliezen en vervolgens knappe foto’s van jezelf mee maken. Of zoiets. Rare jongens, die Japanners. Maar ze maken wel leuke minisites.

Via

, , , , ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago