Een klein jaartje heb ik de bol afgereisd en wondermooie dingen gezien. Sommigen onder jullie hebben onze avonturen misschien gevolgd via mijn column in het magazine Genieten. Volgende maand ligt de allerlaatste column trouwens in de winkelrekken. Over and out dus, op naar nieuwe avonturen!
En die zijn er: de heropstart van deze blog bijvoorbeeld. Is er nog interesse? Heeft een goeie ouwe blog in deze sociale tijden nog nut? Maar ook: de opstart van een nieuw bedrijfje! Inderdaad, ik vertrok als werknemer en keerde terug als zelfstandige. Wie dat wenst, kan mijn pen voortaan voor eigen rekening inschakelen. Meer weten? Neem dan zeker een kijkje op Het Teksthuis.
I’m glad to be back! En hoe is het met jullie?
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…