BMW trakteert onze noorderburen op een prachtig 3D racespel om zijn EfficientDynamics te promoten. Op de BMW eDrive Challenge 2007 kan je een stevig potje racen en zelfs from scratch je eigen racecircuit opbouwen (al moet je voor dat laatste wel geregistreerd zijn).
Wie de beste tijd neerzet én daarbij ook nog eens 2,5 liter benzine bespaart, maakt kans op een VIP duoticket voor de BMW 130i Cup races in Zolder. De persoon die de populairste track ontwerpt, mag dan weer een weekendje toeren in een BMW Serie 1. Een advergame die zowel de techneuten, de gamers als de autofetisjisten onder ons zal aanspreken. Dat je browser een keer op twee blijft hangen, neem je er tijdens dit spel voor één keer met de glimlach bij.
Via Adverblog
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…