BMW trakteert onze noorderburen op een prachtig 3D racespel om zijn EfficientDynamics te promoten. Op de BMW eDrive Challenge 2007 kan je een stevig potje racen en zelfs from scratch je eigen racecircuit opbouwen (al moet je voor dat laatste wel geregistreerd zijn).
Wie de beste tijd neerzet én daarbij ook nog eens 2,5 liter benzine bespaart, maakt kans op een VIP duoticket voor de BMW 130i Cup races in Zolder. De persoon die de populairste track ontwerpt, mag dan weer een weekendje toeren in een BMW Serie 1. Een advergame die zowel de techneuten, de gamers als de autofetisjisten onder ons zal aanspreken. Dat je browser een keer op twee blijft hangen, neem je er tijdens dit spel voor één keer met de glimlach bij.
Via Adverblog
BMW, BMW+eDrive+Challenge, Advergame, EfficientDynamics
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Het gebeurt niet vaak dat ik hier eigen werk plaats,…
Hoe maak je reclame voor condooms in het taboerijke Midden-Oosten?…
Iedereen weet dat computervirussen bestaan, maar niet iedereen kent het…