Categories: BloggingNew media

BlogDay 2007: Wat zijn jouw pareltjes?

Iedereen leest TechCrunch en Michel Vuijlsteke. Maar what about die miljoenen andere pareltjes voor de zwijnen in de blogosfeer? Wanneer maken we nog tijd vrij om nieuwe, onontdekte blogs te zoeken die een verfrissende kijk op de dingen bieden?
Op 31 augustus, als het van de organisatoren van de derde BlogDay afhangt. Op deze jaarlijkse hoogdag posten bloggers wereldwijd hun aanbeveling voor 5 nieuwe blogs, bij voorkeur blogs die niet meteen aansluiten bij hun eigen cultuur en blikveld. Bij mijn weten wordt deze mooie geste in de Nederlandstalige blogosfeer wat over het hoofd gezien. Maar wat niet is, kan altijd komen. Ik ben alleszins van plan om deel te nemen. Als ik het niet vergeet.

Hoe neem je deel? Five easy steps, rechtstreeks van de BlogDay-homepage gepikt:

  1. Find 5 new Blogs that you find interesting
  2. Notify the 5 bloggers that you are recommending them as part of BlogDay 2007
  3. Write a short description of the Blogs and place a link to the recommended Blogs
  4. Post the BlogDay Post (on August 31st) and
  5. Add the BlogDay tag using this link:
    http://technorati.com/tag/BlogDay2007 and a link to the BlogDay web site at http://www.blogday.org

, ,

Nicolas Chartier

Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!

Share
Published by
Nicolas Chartier

Recent Posts

Dance Pony Dance

Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…

10 years ago

Het is een afwijking, mijnheer

Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…

10 years ago

Super Bowl 2013: alle reclamespots van de Super Bowl

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…

10 years ago

You need a smartphone. Now.

De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…

10 years ago

De geïmporteerde advertentie van DHL

Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…

10 years ago