Het moest er ooit van komen. Ball Park, een Amerikaans hot dogmerk, laat als eerste de hypocriete positionering van junk foodketens vallen. Het merk beweert niet langer in te zitten met onze gezondheid door overal het aantal calorieën op te schrijven of smaakloze dieetmenu’s voor te stellen, maar gaat voluit voor de eerlijkheid: als je honger hebt, is het zinloos om weerstand te bieden aan je drang naar vettig voedsel. Je honger wint altijd. Hunger gets what hunger wants. Je kan al hun reclamefimpjes bekijken op hun Youtubekanaal. Hieronder alvast een voorsmaakje.
En er hoort natuurlijk ook een hippe website bij, met een al even hippe navigatie (al is het allemaal wel wat omslachtig):
Via AdFreak
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…