Het moest er ooit van komen. Ball Park, een Amerikaans hot dogmerk, laat als eerste de hypocriete positionering van junk foodketens vallen. Het merk beweert niet langer in te zitten met onze gezondheid door overal het aantal calorieën op te schrijven of smaakloze dieetmenu’s voor te stellen, maar gaat voluit voor de eerlijkheid: als je honger hebt, is het zinloos om weerstand te bieden aan je drang naar vettig voedsel. Je honger wint altijd. Hunger gets what hunger wants. Je kan al hun reclamefimpjes bekijken op hun Youtubekanaal. Hieronder alvast een voorsmaakje.
En er hoort natuurlijk ook een hippe website bij, met een al even hippe navigatie (al is het allemaal wel wat omslachtig):
Via AdFreak
Ball+Park, Junk+Food, Hunger+gets+what+hunger+wants
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Ik zag riksjabestuurders erin rondrennen in Japan, maar hier zijn…
Philips heeft een vervolg aangekondigd op zijn even verbluffende als…
Op corporate B2B-websites na zijn modewebsites zo goed als altijd…