Marketeers zijn altijd maar op zoek naar nieuwe, hippe methoden en media om hun consumenten te entertainen, verrassen of verleiden. En daarbij zien ze vaak hun eigen media over het hoofd, terwijl hun consumenten daar toch het vaakst mee in contact komen wanneer ze in relatie treden met het merk.
Uithangborden zijn daar een goed voorbeeld van. De onderstaande exemplaren tonen alvast aan dat het ook anders kan. Iets om over na te denken. Al mag u ze ook gewoon verorberen als entertainende copywriting.
Bekijk ze allemaal na de klik:
Toegegeven, de twee laatste zijn niet echt uithangborden. Maar dit is dan ook niet echt een serieuze blogpost.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…