Marketeers zijn altijd maar op zoek naar nieuwe, hippe methoden en media om hun consumenten te entertainen, verrassen of verleiden. En daarbij zien ze vaak hun eigen media over het hoofd, terwijl hun consumenten daar toch het vaakst mee in contact komen wanneer ze in relatie treden met het merk.
Uithangborden zijn daar een goed voorbeeld van. De onderstaande exemplaren tonen alvast aan dat het ook anders kan. Iets om over na te denken. Al mag u ze ook gewoon verorberen als entertainende copywriting.
Bekijk ze allemaal na de klik:
Toegegeven, de twee laatste zijn niet echt uithangborden. Maar dit is dan ook niet echt een serieuze blogpost.
Buzzing Bees is mijn blog. Ik ben freelance copywriter en eigenaar van Het Teksthuis. Wanneer ik geen copy, redactie of vertalingen aan het uitbroeden ben, hou ik mijn vinger hier aan de reclamepols. Zelf een leuke campagne gezien of gemaakt? Aarzel niet me te contacteren!
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché “Zet…
De huishoudelijke porno van Diesel hebt u vast al zien…
De décolletés van Wonderbra zijn wereldberoemd. Alleen: zijn die schaarsgeklede…