Sommige bureaus nemen de term guerrilla marketing net iets te letterlijk. DavidAndGoliath is er zo eentje. Samen met Rockhard Films vingen ze alle kakkerlakken die ze in hun ongetwijfeld tochtige lokalen konden vinden om er vervolgens het logo van het stoere jongens skatemerk ZooYork op te spuiten. En dat was slechts het opwarmertje. Vervolgens sprongen ze op hun skateboard of tweewielertje en gooiden de arme (en levende, jawel) beestjes over nietsvermoedende voorbijgangers in Manhattan. Het geheel leverde onderstaande viral op. Ongetwijfeld wordt dit een klein succesje bij de doelgroep, maar heiligt het doel hier echt de middelen?
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…