De décolletés van Wonderbra zijn wereldberoemd. Alleen: zijn die schaarsgeklede dames in het straatbeeld wel vrouwvriendelijk? Reclamebureau Digitas vond de ideale oplossing met de Wonderbra-decoder: een smartphone-app die voorbijgangers toelaat het geklede model op de affiches van Wonderbra te ontklede dankzij de QR-code die in de affiche verwerkt is. Vrouw- én geek-vriendelijke reclame. Maar het enige wat ik wil weten is eigenlijk: wie heeft er beelden van het resultaat?
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…