Dit is een leuke minisite die we hebben ontworpen voor de lancering van DIM Osmose, de nieuwe, beugelloze beha van lingeriemerk DIM. Veel plezier beleefd aan deze realisatie, hope it shows.
De opzet van het spelletje is eenvoudig: slechts één van deze drie dames (wie goed kijkt, zal zien dat het drie keer dezelfde actrice is) draagt DIM Osmose, de andere twee liegen. Met behulp van de knoppen onderaan kan je de dames onderwerpen aan enkele (beschaafde) opdrachten, waaruit je zou moeten kunnen afleiden wie DIM Osmose draagt. Raad je het juist, dan maak je kans op één jaar lang lingerie.
Een tip die je alvast op weg zou moeten helpen: DIM Osmose is ontworpen om optimaal draagcomfort te verzekeren, zodat de draagster van de beha zich helemaal naturel zou voelen…
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…