Burger King viert de verjaardag van zijn legendarische Whopper met een 7 (ZEVEN!) minuten durende commercial. ‘What would happen if we took the Whopper off the menu?‘ is de centrale vraag in deze fantastische Whopper Freakout reportage.
Je ziet er klanten freaken omdat er geen Whopper meer is te vinden, mensen die spontaan “but I hate McDonalds!” uitroepen wanneer men hen een Big Mac aanbiedt… Only in America, maar je blijft er wel zeven minuten lang gefascineerd naar kijken.
De commercial is enkel op het net te zien als ondersteuning van enkele tv-ads. Al kan je je in dit geval wel afvragen: wie ondersteunt nu wie? Of: wie is below, wie is above?
Made by Crispin Porter + Bogusky
Whopper, Whopper Freakout, Burger King, McDonalds, Fast Food, Crispin Porter + Bogusky
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…