Belgisch bureau These Days pakt uit met een virale campagne voor de Nokia N95, Jealouscomputers.com. Het concept: de Nokia N95 is zo’n ontwikkelde gsm, dat computers zich bedreigd voelen en jaloers worden. Telkens iemand een N95 aanzet in de buurt van een pc of laptop, valt die zijn gebruiker aan. Jealouscomputers.com wil iedereen voor deze evolutie waarschuwen met alarmerende video’s, voorlichtingsposters and so on.
Goed idee, al vind ik de tone of voice er een beetje over en de foto’s van littekens best wel vettig. Maar hey, ik ben al blij dat dit soort campagnes nu ook in België te realiseren zijn.
Mobiel internetprovider Three en Wieden+Kennedy hebben met het filmpje Dance Pony Dance een prachtig bewijs…
Ik ben één van die mensen die het reclamecliché "Zet er een hond op, en…
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost.…
De Zuid-Amerikaanse operator Claro speelt prachtig in op de verlangens en angsten van de "here…
Show, don't tell is één van de beste marketingstrategieën. Velen doen het dan ook, maar…